Doprava a možnosti platby

V objednávke si môžete zvoliť spôsob dopravy tovaru: Expres kuriér alebo Bežná zásielka.

Doprava - Expres kuriér

Zásielka je zaslaná kuriérskou službou Slovenskej pošty, a. s. Tovar je zákazníkovi doručený na adresu uvedenú v objednávke. Zákazník je informovaný o príchode zásielky prostredníctvom SMS/e-mail notifikácie, ktorá vyžaduje uvedený telefonický kontakt na zákazníka. Cena prepravy je 4,00 EUR s DPH, pri nákupe nad 50,00 EUR s DPH Slovenská pošta, a. s. poplatok neúčtuje.

Doprava – Bežná zásielka

Zásielka je zaslaná službou List / Balík. Tovar je zákazníkovi doručený na adresu uvedenú v objednávke. Cena prepravy je 1,99 EUR s DPH, pri nákupe nad 9,99 EUR s DPH Slovenská pošta, a. s. poplatok neúčtuje.

Doprava – Expres kuriér na poštu

Zásielka je zaslaná kuriérskou službou Slovenskej pošty, a. s. Tovar je zákazníkovi doručený na vybranú pobočku Slovenskej pošty. Zákazník je informovaný o uložení zásielky na pošte prostredníctvom SMS/e-mail notifikácie, ktorá vyžaduje uvedený telefonický kontakt na zákazníka. Cena prepravy je 4,00 EUR s DPH, pri nákupe nad 50,00 EUR s DPH Slovenská pošta, a. s. poplatok neúčtuje.

Doprava - Balík na poštu alebo BalíkoBOX 24/7

Tovar je zákazníkovi doručený na vybranú pobočku Slovenskej pošty, kde si ju vyzdvihne kedykoľvek počas otváracích hodín, alebo si zvolí doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môže vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní (ak tak neurobí, zásielka na zákazníka až 18 dní počká na priradenej pošte). Zákazník je informovaný o uložení zásielky na pošte prostredníctvom SMS/e-mail notifikácie, ktorá vyžaduje uvedený telefonický kontakt na zákazníka. Cena prepravy je 1,99 EUR s DPH, pri nákupe nad 9,99 EUR s DPH Slovenská pošta, a. s. poplatok neúčtuje.

 

 

Dispozičné služby pre držiteľov Poštovej karty

Názov služby

Predajná cena služby **

Opakované doručenie na žiadosť adresáta*    

0,00 €

Doručenie na inú adresu na žiadosť adresáta*    

0,00 €

*k Balíkom, Expres zásielkam pri preukázaní sa Poštovou kartou (platí pre vnútroštátny a medzinárodný styk)

**predajná cena je vrátane DPH

O dispozičné služby je možné požiadať na Zákazníkov servise Slovenskej pošty, a. s. na telefónnom čísle 0800 122 413.

Pre úhradu vašej objednávky ponúkame nasledovné možnosti platby

Poštová karta, Poštová karta – Komerčná

Spôsob platby pre držiteľov Poštovej karty (žltej) a Poštovej karty - Komerčnej. Po odoslaní Vašej objednávky ste automaticky presmerovaný na platobnú bránu WebPay, kde po zadaní čísla karty, PIN kódu a Capcha kódu odošlete platbu za tovar. 

Nákup za body

Držiteľ Poštovej karty (žltej) je oprávnený používať nazbierané bonusové body na nákup vybraných tovarov a služieb za zvýhodnené ceny. Tovary s možnosťou nákupu za body sú na internetovom obchode SKCLUB uvedené v časti „Nákup za body.“

Dobierka

Sumu objednávky uhradíte kuriérovi v hotovosti pri doručení tovaru alebo pri preberaní zásielky na pobočke pošty.

Platobnou kartou

Objednávka pri platbe kreditnou alebo debetnou kartou prostredníctvom platobnej brány CardPay, ktorú používa Tatra banka , a.s., sa uhradí po dokončení transakcie.

Priebeh platby:

  1. Zákazník vyplní objednávku v e-shope a po zvolení platby kartou je presmerovaný na zabezpečenú webovú stránku Tatra banky.
  2. Na danej stránke vyplní nasledovné údaje: číslo svojej karty, platnosť karty, ochranný CVV 2/CVC 2 kód a v prípade 3-D Secure aj heslo.
  3. Zákazník je presmerovaný späť do e-shopu a obchodník dostáva informáciu o výsledku platby, na základe ktorej môže tovar expedovať zákazníkovi.

Prostredníctvom TatraPay

Spôsob platby iba pre klientov Tatra banky, a. s. Po odoslaní Vašej objednávky ste automaticky presmerovaný na platobnú bránu Tatra banky, kde po prihlásení do banky iba skontroluje predvyplnené údaje a autorizuje platbu.

Priebeh platby:

  1. Zákazník vyplní objednávku v e-shope a zvolí platobnú metódu TatraPay.
  2. Po presmerovaní a prihlásení sa do Internet bankinguTB mu zobrazí predvyplnený platobný príkaz.
  3. Po potvrdení platobného príkazu sú peniaze okamžite poslané na účet obchodníka.
  4. Zákazník je presmerovaný späť do e-shopu a obchodník dostáva informáciu o výsledku platby, na základe ktorej môže tovar expedovať zákazníkovi.

 

V košíku nemáte ešte žiadne produkty!