Často kladené otázky

Registrácia

Musím sa pri nákupe tovaru v SK CLUB registrovať?

SK CLUB je internetový obchod pre držiteľov Poštových kariet/Poštových kariet – Komerčných. Vytvorenie objednávky v SK CLUB je podmienené registráciou na www.skclub.sk, pri ktorej je kupujúci povinný vyplniť údaje požadované na webovej stránke. Registrácia je však veľmi jednoduchá.

Ako mám postupovať pri registrácií?

  1. Registrácia prebieha jednoducho, zadaním 16 miestneho čísla Poštovej karty vyrazeného na prednej strane karty a posledného trojčíslia Vášho rodného čísla, prípadne posledné trojčíslie Vášho IČO pri právnických osobách tu: https://obchod.skclub.sk/customer/register

  2. Na základe týchto údajov sa overí Vaša Poštová karta a ďalej vypíšete, respektíve skontrolujete Vaše údaje a kliknete na žlté tlačidlo „Registrovať“

  3. Následne Vám bude zaslaný Aktivačný e-mail, cez ktorý si aktivujete svoj účet na portáli SK CLUB.

V prípade, ak nie ste majiteľom Poštovej karty, môžete si ju nechať zriadiť na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty, a.s. uzavretím potrebnej zmluvy. Viac info tu. Ak ste majiteľ Poštovej karty, pokračujete v registračnom formulári.

Kedy obdržím aktivačný email?

Aktivačný e-mail Vám je odoslaný po overení Vašej Poštovej karty a následného kliknutia na tlačidlo „Registrovať“.
E-mail môže niekedy prísť do priečinku nevyžiadanej pošty, ktorý je častokrát nazývaný ako SPAM, Junk, Trash, Kôš alebo podobne. Prehľadajte, prosím, dôkladne Vašu e-mailovú schránku, nakoľko Vám e-mail bol určite odoslaný.
Ak ste presvedčený, že Vám aktivačný e-mail neprišiel na Vami zadanú adresu, počkajte,  prosím, 24 hodín a vykonajte registráciu opätovne so správne zadaným emailom.

Kde môžem získať informácie o podmienkach obchodu cez SK CLUB?

Všeobecné informácie o internetovom obchode SK CLUB (Odstúpenie od zmluvy, Obchodné podmienky a Doprava a možnosti platby) nájdete v spodnej časti webovej stránky www.skclub.sk. 

Prihlásenie

Ako sa môžem prihlásiť?

Na prihlásenie sa do SK CLUBU potrebujete byť registrovaný. Registráciu vykonáte za pomoci overenia Vašej Poštovej karty tu: https://obchod.skclub.sk/customer/register

Nefunguje mi prihlásenie do SK CLUB

V prípade, že sa Vám po zadaní Vášho e-mailu a hesla zobrazí hláška:
 „Nastala chyba!! Používateľ neexistuje v databáze“ a Váš prihlasovací e-mail je Gmail, prosím, vyskúšajte sa prihlásiť s bodkou medzi Vašim menom a priezviskom.
Príklad: Váš e-mail: kristianbonusovy@gmail.com, vyskúšajte kristian.bonusovy@gmail.com a naopak.
Ďalším dôvodom pre zobrazenie vyššie uvedenej hlášky je, že namiesto 16-miestneho čísla Poštovej karty uvádzate Váš variabilný symbol, čo je nesprávne. 
V prípade, že Vám vyššie uvedená rada nepomohla alebo nepoužívate e-mailovú schránku Gmail a nedarí sa Vám prihlásiť, no registráciu máte úspešne za sebou, neváhajte nás, prosím, kontaktovať na skclub@skclub.sk

Zabudnuté heslo

Ak ste zabudli svoje prihlasovacie heslo do SK CLUBU, navštívte, prosím, nasledujúcu stránku: https://obchod.skclub.sk/password/reset.
Sem vložte Váš správny prihlasovací e-mail a kliknite na tlačidlo „Odoslať“. Následne Vám bude na zadanú e-mailovú adresu zaslaný pokyn na obnovenie hesla.

Objednávanie

Ako zistím stav svojej objednávky?

Zistenie stavu objednávky je veľmi jednoduché. Stačí zvoliť možnosť „Objednávky“ v hornej lište webstránky SK CLUB. K dispozícii máte prehľadný výpis objednávok uskutočnených v našom internetovom obchode. Zakliknutím čísla objednávky môžete skontrolovať každú objednávku zadanú v minulosti aj v jej detaile.


Môžem si objednať tovar aj iným spôsobom (napríklad e-mailom alebo telefonicky)?

Internetový obchod SK CLUB funguje výlučne prostredníctvom webovej stránky www.skclub.sk, pomocou ktorej je možné objednať si ponúkaný tovar. Avšak v prípade problémov s objednávkou môže kupujúci kontaktovať predávajúceho kontaktným formulárom uvedeným na webovej stránke alebo zaslaním e-mailu na skclub@skclub.sk. 


Ako mám postupovať pri vytvorení objednávky, ak ešte nie som v SK CLUB registrovaný?

Vytvorenie objednávky v SK CLUB je podmienené registráciou. Momentálne nie je možné nakupovanie bez registrácie. 


Ako mám postupovať pri vytvorení objednávky, ak už som registrovaný?

Je to jednoduché. Do internetového obchodu sa prihlásite vložením e-mailu a hesla (pod ktorými ste sa registrovali) a potvrdením možnosti „Prihlásiť sa“ v hornej časti webstránky. Systém Vám zároveň ponúkne možnosť pamätať si heslo pre budúce automatické prihlásenie. Následne si môžete vyberať z ponuky tovarov a služieb z pohodlia domova a jednotlivé položky si objednáte vkladaním do Nákupného košíka.  


Môžem nakupovať v SK CLUB, ak som právnická osoba?

Áno, zásielkový obchod SK CLUB je určený pre spotrebiteľa (fyzickú osobu) ako aj podnikateľa (právnickú osobu).

Viem počas objednávky meniť jej parametre?

Áno, počas objednávky je možné meniť obsah Nákupného košíka (vybrané položky, počet kusov, fakturačné údaje, spôsob platby a dopravy atď.), avšak len po krok „Potvrdenie“, v rámci ktorého si už tovar záväzne objednávate a nasleduje úhrada za tovar. 

Ako prebieha objednávanie v SK CLUB?

Po vložení vybraných položiek do Nákupného košíka je potrebné ich skontrolovať (názov vybraného produktu, počet kusov, cena bez DPH, s DPH, možnosť „Použiť body“ a celková cena na zaplatenie po prípadnom použití bodov) a v prípade, ak údaje súhlasia, vyberte možnosť „Pokračovať“. Systém Vás presunie do oblasti Fakturácie, v rámci ktorej si skontrolujte svoje osobné údaje, hlavne fakturačnú adresu. Zvoľte možnosť „Oboznámil som sa s Obchodnými podmienkami“ a následne „Pokračovať“ na Platbu a dopravu. V tejto časti si volíte možnosti, ktoré Vám najviac vyhovujú.

Ako potvrdím svoju objednávku?

Ak vo Vašej objednávke súhlasia vybrané tovary, ich počet, fakturačná adresa, zvolili ste formu platby aj dopravy, poslednou možnosťou je „Potvrdenie“, v rámci ktorej záväzne potvrdzujete objednávku a tovar si objednávate s povinnosťou platby. Informáciu o uskutočnení objednávky spolu s jej číslom obdržíte následne na svoju e-mailovú adresu.  

Je výška nákupu v SK CLUB nejako finančne ohraničená?

Nie, výška hodnoty nákupu v SK CLUB nie je nijako finančne ohraničená. Navyše v prípade, ak uskutočníte nákup nad 9,99 € s DPH, poštovné budete mať zadarmo.

Do akej doby môžem svoju objednávku zrušiť?

Objednávku môžete zrušiť/upravovať kedykoľvek predtým, ako si ju záväzne objednáte v kroku „Potvrdenie“ a do momentu, kedy ju uhradíte. Po tomto kroku, v prípade, ak o tovar nemáte záujem, je možné využiť právo odstúpenia od zmluvy v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z.

Platobné podmienky

Koľko stojí dodanie/doprava tovaru?

Kupujúci si môže zvoliť z možností dodania tovaru Bežná zásielka (1,99 €) alebo Expres  kuriér (4 €). Uvedené ceny platia v rámci Slovenskej republiky. V prípade, ak nakúpite nad 9,99 € s DPH a máte záujem o doručenie tovaru službou Bežná zásielka alebo Balík na poštu, poplatok za dopravu Vám nebudeme účtovať. Pri nákupe nad 50 € s DPH Vám dopravu pri službách Expres kuriér alebo Expres kuriér na poštu poskytneme taktiež bezplatne. 

Sú ceny v SK CLUB konečné alebo sa môžu navýšiť?

V internetovom obchode SK CLUB sú vždy aktuálne a platné ceny. Ceny sú konečné, tzn. vrátane DPH (príp. ďalších daní a poplatkov, ktoré musí kupujúci pre získanie tovaru zaplatiť).  To sa netýka poplatkov za dopravu, ktoré sú uvádzané až v rámci Nákupného košíka. 

Akým spôsobom zaplatím za tovar?

Na výber je niekoľko možností, ako za produkty/služby zaplatíte: Poštovou kartou/Poštovou kartou - Komerčnou, inými platobnými kartami prostredníctvom platobnej brány CardPay, pre klientov Tatra banky prostredníctvom TatraPay alebo platbou na dobierku. 

Dá sa tovar z SK CLUB objednať aj do zahraničia?

Tovary a služby z SK CLUB sú dodávané Slovenskou poštou, a.s. len v rámci Slovenskej republiky.

Kde nájdem daňový doklad a záručný list k tovaru?

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorý zároveň slúži ako záručný a dodací list.

Zľavy a akcie

Sú k nákupom na SK CLUB poskytované aj nejaké darčeky za nákup?

Každý zákazník SK CLUB, ktorý je zároveň držiteľom Poštovej karty určenej pre fyzické osoby (žltej), získava okrem výhodných cien produktov aj bonusové body za zrealizované nákupy tovarov a služieb. Bonusové body je možné využiť na získanie zvýhodnenej ceny poskytnutím zľavy z ceny na tovary a/alebo služby uvedené v Bonusovom katalógu Poštovej karty alebo v rámci Internetového obchodu SK CLUB. O počte získaných bonusových bodov za nákup sú zákazníci prehľadne informovaní e-mailovou notifikáciou.

Aké sú zásady využívania a uplatňovania bodov z Poštovej karty v rámci SK CLUB?

Držiteľ Poštovej karty (žltej) je oprávnený využiť nazbierané bonusové body na Poštovej karte na získanie zvýhodnenej ceny, poskytnutím zľavy z ceny na tovary a/alebo služby uvedené v rámci Internetového obchodu SK CLUB. Každú zvýhodnenú cenu možno získať za príslušný stanovený počet bodov uvedený na Internetovom obchode SK CLUB a po úhrade uvedeného doplatku. Ponuky uvedené v Internetovom obchode SK CLUB sú platné do stanoveného času alebo do vyčerpania zásob. 
Uplatňovanie bodov za účelom zvýhodneného nákupu tovarov/služieb za znížené ceny je možné len, ak má kupujúci na Poštovej karte dostatočný počet bodov. Kupujúci si určuje sám, na ktorý tovar/službu body využije. V rámci jedného nákupného košíka na Internetovom obchode SK CLUB môže využiť body na všetky, niektoré alebo na žiadnu položku v košíku.
Registrovaný zákazník SK CLUB, ktorý je držiteľom Poštovej karty – Komerčnej (modrej), môže v rámci Internetového obchodu SK CLUB nakupovať tovary za uvedenú sumu (bez bodového zvýhodnenia), nie je ale oprávnený zbierať a uplatňovať si bonusové body.

Môžem nakupovať v SK CLUB, ak nemám žiadne body na Poštovej karte?

V prípade, že kupujúci nemá nazbieraný dostatočný počet bodov na Poštovej karte alebo body čerpať nechce, nakupuje tovar bez zľavy, t.j. za plnú cenu.

Dodanie tovaru


Aké formy dodania tovaru ponúka SK CLUB?

Môžete si zvoliť z možností dodania tovaru službou Bežná zásielka (1,99 €) alebo Expres kuriér (4 €). Uvedené ceny platia v rámci Slovenskej republiky (viac v otázke Koľko stojí dodanie/doprava tovaru?). SP, a.s. zasiela tovar formou listu/balíka v závislosti od rozsahu a povahy objednávky. Predávajúci odovzdá kupujúcemu predmet kúpy v objednanom množstve, akosti a prevedení. 

Je možné prevziať si tovar osobne, napríklad na niektorej pošte?

V prípade, ak Vám viac vyhovuje prevzatie objednaného tovaru na konkrétnej pošte, využite v časti „Platba a doprava“ možnosť „Zásielka na poštu“. Aj v tomto prípade SP, a.s. ponúka doručenie objednávky ako Balík na poštu (1,99 €) alebo Expres kuriérom na poštu (4 €). Zoznam 1400 pôšt, na ktorých je možné prevziať svoju zásielku nájdete tu

Môžem si v SK CLUB nastaviť inú dodaciu adresu ako fakturačnú?

Áno, je to možné. Urobíte tak v priebehu svojej objednávky v  časti „Fakturácia“.

Do koľkých dní mi bude tovar doručený?

Tovar zasielaný službou Bežná zásielka je dodávaný druhý pracovný deň po dni podania. Ak sa rozhodnete pre dodanie službou Expres kuriér, obdržíte zásielku nasledujúci deň po dni podania. 
SP, a.s. vybavuje objednávky priebežne každý pracovný deň. V prípade, že si to výroba, resp. dodanie objednaného tovaru od dodávateľa alebo iné okolnosti vyžiadajú (napr. vyššia moc či výpadok informačného systému), dodacie lehoty sa môžu predĺžiť. SP je povinná objednávku kupujúceho splniť do 30 dní od jej doručenia, inak môže kupujúci od zmluvy odstúpiť a predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť už poskytnuté plnenie v plnom rozsahu. 

Budem informovaný o termíne dodania tovaru? Akým spôsobom?

Expedícia zásielky je kupujúcemu oznámená mailom. Ďalší pohyb zásielky môže kupujúci sledovať na stránke www.posta.sk prostredníctvom Sledovania zásielok po zadaní podacieho čísla zásielky.
V prípade dodávania zásielky službou Expres kuriér sú zákazníci informovaní o príchode zásielky prostredníctvom SMS/e-mail notifikácie v deň dodania. 

Čo mám robiť, ak mi tovar nebol v dodacej lehote doručený?

Ak tovar nie je kupujúcemu doručený do 7 dní po oznámení expedície e-mailom, kupujúci sa môže o objednanom tovare informovať na e-mailovej adrese skclub@skclub.sk. Bližšie informácie o objednanom tovare a možných dôvodoch nedoručenia SP preverí a následnú informáciu poskytne kupujúcemu e-mailom. 

Vrátenie tovaru

Čo sa stane v prípade, ak si tovar nestihnem prevziať?

V prípade, ak si nestihnete prevziať tovar v odbernej lehote, bude zásielka vrátená do e-shopu. Následne sa postupuje rovnako, ako keby ste odstúpili od zmluvy. 

Čo v prípade, ak si prevezmem tovar, ale už o neho nemám záujem?

V zmysle ustanovenia § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci ako spotrebiteľ právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru. 

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar zakúpený cez SK CLUB?

V prípade, ak chcete vrátiť tovar zakúpený cez SK CLUB, ste povinný vrátiť ho najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy, a to úplný, s kompletnou dokumentáciou, s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, obalom, nepoškodený, čistý, v stave a hodnote, v akom bol tovar prevzatý. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 odsek (4) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov) resp. si vyhradzuje právo vrátenia takéhoto tovaru neakceptovať alebo po dohode s kupujúcim mu naúčtovať náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Pokiaľ sa jedná o spotrebný tovar (napr. kozmetika, drogistické výrobky a pod.), potom je možné od zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ kupujúci dodá tovar nepoškodený a nepoužitý v neporušenom originálnom balení. 
Kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne a tovar zasiela na adresu: Slovenská pošta, a. s., POSTservis Pack, Bojnická 14, 831 04 Bratislava 3.
Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú produkty/služby v zmysle OP, kap. 5.1.4 body a) až i).

Je možné tovar vymeniť za iný?

Nie, túto možnosť internetový obchod SK CLUB neposkytuje.

V prípade, ak vrátim tovar v potrebnej lehote, budú mi vrátené aj body na Poštovú kartu?

SP, a.s. si vyhradzuje právo pripísané body zrušiť v prípade stornovania nákupu tovarov a/alebo služieb. Ak je tovar a/alebo služba, na ktorého nákup boli čerpané body stornovaný, kupujúcemu už nie sú tieto body spätne pripísané na Poštovú kartu. 

Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Reklamáciu je možné podať písomne s uvedením podrobného popisu reklamovanej skutočnosti na adresu Slovenská pošta, a. s., POSTservis Pack, Bojnická 14, 831 04 Bratislava 3. Spolu s vyplneným Reklamačným formulárom SK CLUB, ktorý je súčasťou každej zásielky a je taktiež prístupný na internetovej stránke www.skclub.sk.  Reklamujúci zasiela kompletný reklamovaný tovar v nedemontovanom stave, originál potvrdeného záručného listu, pokiaľ bol priložený a doklad o zaplatení tovaru. 
Doba reklamácie začína plynúť od jej prijatia na uvedenej adrese za podmienky obdržania všetkých náležitostí potrebných pre prijatie reklamácie. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci len v tom prípade, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol chybný. V rámci reklamačného konania sú od kupujúcich vyžadované nasledujúce údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo a e-mail. 

Kedy bude moja reklamácia vybavená? 

O spôsobe vybavenia reklamácie môže SP, a.s. rozhodnúť do 3 pracovných dní, vo vybraných prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložitejšie technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť  alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. 

Čo mám robiť, ak mi neboli pripísané body za nákup?

V prípade, že hodnota získaných bonusových bodov nezodpovedá hodnote zrealizovaného nákupu alebo nebola vôbec pripísaná na Poštovú kartu, má kupujúci právo nárokovať si dodatočné pripísanie správnej hodnoty bodov a to v lehote 10 dní odo dňa zrealizovania nákupu. Podmienkou dodatočného pripísania bodov je zaslanie daňového dokladu súvisiaceho s reklamovanou skutočnosťou na adresu skclub@skclub.sk alebo v zmysle Obchodných podmienok – Poštová karta Bonusový program Poštovej karty zverejnených na webovej stránke www.postova-karta.sk. Nepripísané body budú kupujúcemu pripísané do 30 dní od zaslanej reklamácie.

Čo sa stane v prípade, ak stratím Poštovú kartu? Musím si zablokovať môj účet v SK CLUBe?

Pri strate Poštovej karty ste povinný ihneď požiadať o zablokovanie Karty telefonicky na t. č.: +421 48 43 78 970 dostupnom 24 hodín denne, pričom je potrebné uviesť svoje identifikačné údaje zo Zmluvy ako sú meno a priezvisko, rodné číslo, trvalá adresa, číslo Zákazníka/Variabilný symbol a číslo Karty, ktorú chcete zablokovať, ak toto číslo Karty viete, alebo vyplňte webový formulár na blokáciu Karty na Webovej stránke www.postova-karta.sk  alebo https://blokuj.postova-karta.sk. Takto zablokovanú Kartu môžete odblokovať, resp. požiadať o prevydanie novej Karty na základe riadne vyplnenej Žiadosti o zmenu/Doplnenie Služieb Poštovej karty na ktoromkoľvek Obchodnom mieste. Účet v SK CLUBe nie je potrebné blokovať. 
Následne, keď Vám je vydaná nová karta, je žiaduce, aby ste si novú kartu priradili k svojmu kontu na internetovom obchode SK CLUB.

VIP zľava

Kto má nárok na VIP zľavu?

Na VIP zľavu má nárok každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá splní podmienky získania ktorejkoľvek z VIP kategórie.

Aké sú podmienky na získanie a udržanie sa vo VIP kategórii?

VIP kategória je automaticky pridelená k osobe/spoločnosti, ktorá v rámci jedného kalendárneho mesiaca nakúpila na portáli www.obchod.skclub.sk nad určitý sumu a následne môže využívať zľavu celá nasledujúci rok. Pre udržanie sa vo VIP kategórii je potrebné počas 365 dní od získania ktorejkoľvek VIP kategórie nakúpiť na portáli www.obchod.skclub.sk za určitú sumu.

Rozdelenie VIP kategórii a ich limity na získanie a udržanie sa v nich:

 

 

 Mesačný nákup na získanie VIP kategórie

 VIP kategória

 % zľava

 Ročný nákup pre udržanie si VIP kategórie

 25,-€ s DPH

 VIP Silver

 3%

 100,-€ s DPH

 50,-€ s DPH

 VIP Gold

 5%

 200,-€ s DPH

 100,-€ s DPH

 VIP Platinum

 7%

 500,-€ s DPH

 500,-€ s DPH

 VIP Premium

 10%

 2 000,-€ s DPH

 

Je možné VIP zľavu kombinovať s inými zľavami?

Nie, VIP zľavu nie je možné kombinovať s inými zľavami typu "nákup za body" a podobne. V 1. kroku nákupného cyklu si budete môcť zvoliť, ktorá zo zliav je pre Vás výhodnejšia.

Vzťahuje sa VIP zľava na všetky tovary dostupné v internetovom obchode www.obchod.skclub.sk?

VIP zľava sa vzťahuje takmer na všetky tovary, ktoré je možné zakúpiť na portáli www.obchod.skclub.sk. Výnimkou sú tovary špecifických skupín, ako napr. telefónne karty, zberateľské mince a iné. Či sa na konkrétny tovar vzťahuje VIP zľava zistíte v 1. kroku nákupného cyklu.

 

V košíku nemáte ešte žiadne produkty!